Friday, February 11, 2011

Juz my Drawings.....

Bila aku rasa sesuatu itu menarik bagi aku, aku akan melukis...wlaupun ia tak secantik spt yg dilakar, ttpi bg aku semua itu cukup bermakna dan setiap yg bermakna itu punya cerita tersendiri... hanya aku dgn Yg Maha Esa yg lebih mengetahui.... :))

Replika Kapal Flor de Lamar, Melaka.. 
1st day of CNY...

Rujukan gambar asal drp internet.. aku cuba melukisnya semula dgn menambah 2ekor scorpio...

aku kena marah dgn kakak dan adik(dlm gambar)...sbbnya aku tknak tutup lampu krna mereka nak tido... hahahahahaa

aku suka pergi buat Outdoor Drawing...

di penjuru halaman rumah..

2 comments:

  1. Nice sketches... macam mana nak framekan dua kertas berlainan... jadi unik lah begitu

    ReplyDelete
  2. terima kaseh... skiranya nak diframekan terpaskalah ceraikan helaian2 kertas ini dari kulit buku tsbut.. :)

    ReplyDelete